EdCommunity Göttingen

 EdCommunitiy Göttingen – це простір для дітей, де освіта, мови, розвиток і дружба об’єднують родини з різних країн.

"Your space for education and community in Göttingen."



Дуже прошу Вас доєднатись до моєї ініціативи створити  EdCommunity Göttingen e.V. 🙏 

Статут некомерційного громадського об`єднання EdCommunity Göttingen

Це має бути дружнє, освітнє середовище для дітей фокусом на:

  • Інтеграції у Німеччині;

  • Вивчення мови, літератури та культури (німецької, української та англійської);

  • Різнобічний розвиток, психологічну підтримку та спілкування.

Коротко про мене:
Я, Сігачова Юлія, родом з України, Сумська область, Шосткинський район, СМТ Вороніж. Приїхала до Німеччини з початком повномасштабної війни в Україні, маю сина, проживаю в місті Göttingen. За час мого перебування в місті Göttingen, не знайшла організації, де буде позитивне середовище для позашкільного розвитку дітей. 
Чому варто створити цей ферайн:
Тому що, я за освітою вчитель англійської мови, зустріла досить багато інших вчителів з України та батьків, які поділяють мою думку про необхідність організувати щоденне позашкільне навчання для наших дітей. 

Можу запропонувати :
Зустрічі з дітьми для вивчення англійської мови, проведення  онлайн ігор та вікторин. 
Поки діти залучені до активностей, батьки мають час на спілкування та відпочинок. 
Прошу Вас, долучатись та надавати пропозиції, щодо розвитку громадської ініціативи. 
Це об`єднання дасть нам можливість комунікувати. організовувати активне дозвілля та навчання наших дітей. 

Сьогодення: зараз є маленький проєкт, "English 4 plrasure" 
Ціль: позашкільні заняття 
Мета: вивчення англійської мови через читання книг та роботу з новітніми освітніми платформами.
Цільова аудиторія: діти віком від 7 до 14 років 
Реалізація: постійні зустрічі два рази на тиждень. Читати адаптовані книги англійською, закріплювати нову лексику через онлайн ігри, пояснювати граматичні явища та допомагати зі шкільними завданнями. 
Поділ на групи 4-6 учні, залежно від рівня володіння мовою.
Локація проведення заходів, варіюється залежно від кількості охочих. 
Перший крок : заповнити форму для участі
Орієнтовний термін початку групових занять: Вересень 2025 року 


„Wir schreiben gemeinsam – bist du dabei?“

Hier erfährst du mehr über Märchen, kannst Geschichten anderer Teilnehmer:innen lesen. Tauche ein in die Welt der Fantasie und entdecke deine eigene Stimme.
Метою проєкту є створення безпечного простору для емоційного та творчого самовираження через написання казок. Ми прагнемо розвивати навички структурованого опису подій та пошуку позитивних рішень у складних життєвих ситуаціях дітей і дорослих.

Ziel des Projekts ist die Schaffung eines sicheren Raums für emotionalen und kreativen Ausdruck durch das Schreiben von Märchen. Wir möchten die Fähigkeit fördern, Ereignisse strukturiert zu beschreiben und positive Lösungen in herausfordernden Lebenssituationen sowohl für Kinder als auch für Erwachsene zu entwickeln.

Долучайтеся до проєкту за власним бажанням — кожен ваш крок і слово стають частиною великої справи: розвитку української літератури та єдності українського суспільства!

Machen Sie freiwillig beim Projekt mit, jeder Ihrer Schritte und Worte wird Teil einer bedeutenden Initiative zur Förderung der ukrainischen Literatur und der Einheit der ukrainischen Gesellschaft!
Концепт проєкту "Wir schreiben zusammen, bist du dabei?"

Цілі проєкту:
• Представити світові талановитих сучасних українських казкарів
• Створити безпечний простір для емоційного та творчого самовираження через написання казок (з можливістю анонімної участі)
• Сприяти розвитку навичок структурованого опису подій та пошуку позитивних рішень у складних життєвих ситуаціях
• Застосовувати метод казкотерапії для зниження психоемоційної напруги або для здобуття досвіду написання казок.

Ziele des Projekts:
• Der Welt talentierte zeitgenössische ukrainische Märchenerzähler vorstellen
• Einen sicheren Raum für emotionale und kreative Selbstentfaltung durch das Schreiben von Märchen schaffen (mit der Möglichkeit zur anonymen Teilnahme)
• Die Entwicklung von Fähigkeiten zur strukturierten Beschreibung von Ereignissen und zur Suche nach positiven Lösungen in schwierigen Lebenssituationen fördern
• Die Methode der Märchentherapie anwenden, um psycho-emotionale Spannungen abzubauen oder Erfahrungen im Schreiben von Märchen zu sammeln.

Казкотерапія — шлях до внутрішнього ресурсу!
Розвиток уяви, фантазії та позитивного мислення — це основа методу казкотерапії.
Процес створення казки дозволяє формувати нові, оригінальні ідеї та образи, що виходять за межі повсякденності.

Märchentherapie – der Weg zu inneren Ressourcen!
Die Entwicklung von Vorstellungskraft, Fantasie und positivem Denken ist die Grundlage der Märchentherapie.
Der Prozess des Märchenschreibens ermöglicht es, neue, originelle Ideen und Bilder zu entwickeln, die über den Alltag hinausgehen.

Метод казкотерапії — це:
•  Безпечне та (за бажанням) анонімне висловлення думок, мрій і сподівань через створення казки у зручному форматі
•  Використання епітетів і метафор як інструментів для осмислення та опису життєвого досвіду
•  Шлях до внутрішньої сили, віри в добро, перемогу і любов. 

Die Methode der Märchentherapie ist:
•     Sichere und (auf Wunsch) anonyme Äußerung von Gedanken, Träumen und Hoffnungen durch das Erfinden eines Märchens in einem angenehmen Format
•     Verwendung von Epitheta und Metaphern als Instrumente zum Verstehen und Beschreiben von Lebenserfahrungen
•     Ein Weg zu innerer Stärke, zum Glauben an das Gute, zum Sieg und zur Liebe. 

Формати участі:
•  Написана казка
•  Аудіоказка
•  Серія ілюстрацій
•  Фотоказка або відеоказка

Teilnahmeformate:
•     Geschriebene Geschichte
•     Hörgeschichte
•     Illustrationsserie
•     Fotogeschichte oder Videogeschichte

Цільова аудиторія:
Проєкт відкритий для всіх, хто прагне творчості, самовираження, підтримки та відчуття приналежності до української спільноти. Участь є, без вікових, фінансових чи географічних обмежень.

Zielgruppe:
Das Projekt steht allen offen, die nach Kreativität, Selbstverwirklichung, Unterstützung und Zugehörigkeit zur ukrainischen Gemeinschaft streben. Die Teilnahme ist ohne Alters-, finanzielle oder geografische Einschränkungen möglich.

Мова участі — українська. Ми раді кожному, хто хоче приєднатися до нашої ініціативи та зробити свій внесок у розвиток української культури через казку.

Die Sprache der Teilnahme ist Ukrainisch. Wir freuen uns über jeden, der sich unserer Initiative anschließen und durch Märchen einen Beitrag zur Entwicklung der ukrainischen Kultur leisten möchte.

Запрошуємо до участі у творчому проєкті!


Хочете долучитися до написання казок разом?

Маєте бажання на міжнародному рівні показати представити свою казку?

Мрієте, щоб ваша казка чи казка вашої дитини була надрукована?

Вам цікаво спробувати казкотерапію?

Тоді наш проєкт саме для Вас!

Що це за проєкт?

"Wir schreiben zusammen, bist du dabei?"- це написання дітьми й дорослими казок.

Чому саме написання казок ?

Казка — це мова душі!  

Вона дозволяє говорити про складне через символи, метафори й образи, які не лякають, а підтримують.
 
Діти через казку проживають травматичний досвід.
 
Дорослі знаходять у казці ресурси. Вони можуть переосмислити власні історії, через долі героїв. Написати повчання для наступних поколінь.

Образи та герої — це дзеркала. Через них ми бачимо свої страхи, надії, втрати й мрії. І, головне, — можливість змінити хід подій у власному житті.

Як можна долучитися?

Є декілька форм участі : індивідуальна (самостійно прочитавши матеріали для написання казки)

індивідуальна разом з ментором/менторкою або групова разом з ментором/ менторкою.

1. Ознайомитись з матеріалами для написання казки або надіслати запит організаторам на індивідуальну чи групову зустріч.
Анкета для участі 

3. Слідкувати за подальшим розвитком проєкту. На головній сторінці буде інформація про публікацію збірки казок та розміщення казок на медіаплатформах.

Коли?

Набір учасників стартує з Листопада 2025 року. Дата друку збірника казок залежить від активності учасників.

Для додаткової інформації

Напишіть нам
Юлія Сігачова sihachova@gmail.com
Юлія Драчова juliadrachova@gmail.com


Wir laden Sie ein, an einem kreativen Projekt teilzunehmen!



Möchten Sie gemeinsam mit anderen Märchen schreiben?


Möchten Sie Ihr Märchen auf internationaler Ebene präsentieren?


Träumen Sie davon, dass Ihr Märchen oder das Märchen Ihres Kindes gedruckt wird?


Sind Sie neugierig auf Märchentherapie?


Dann ist unser Projekt genau das Richtige für Sie!


Was ist das für ein Projekt?


„Wir schreiben zusammen. Bist du dabei?“ – so sieht das gemeinsame Schreiben von Märchen durch Kinder und Erwachsene aus.

Warum gerade das Schreiben von Märchen?

Ein Märchen ist die Sprache der Seele.

 Es ermöglicht, über komplexe Themen durch Symbole, Metaphern und Bilder zu sprechen, die nicht erschrecken, sondern unterstützen.
Kinder verarbeiten durch Märchen traumatische Erfahrungen.
Erwachsene finden in Märchen Ressourcen. Sie können ihre eigenen Geschichten durch das Schicksal der Helden neu interpretieren. Sie können Lehren für nachfolgende Generationen schreiben.
Bilder und Helden sind Spiegel. Durch sie sehen wir unsere Ängste, Hoffnungen, Verluste und Träume. Und vor allem die Möglichkeit, den Lauf der Ereignisse in unserem eigenen Leben zu verändern.

Wie kann man mitmachen?

1. Mach dich selbst mit den Materialien zum Schreiben eines Märchens vertraut oder schick eine Anfrage an die Organisatoren für ein Einzel- oder Gruppentreffen.

2. Füll das kurze Teilnehmerformular aus
3. Verfolgen Sie die weitere Entwicklung des Projekts. Auf der Hauptseite finden Sie Informationen über die Veröffentlichung der Märchensammlung und die Veröffentlichung der Märchen auf Medienplattformen.

Wann?
Die Teilnehmerauswahl beginnt im November 2025. Das Datum der Veröffentlichung der Märchensammlung hängt von der Aktivität der Teilnehmer ab.

Für weitere Informationen
Schreiben Sie uns: juliadrachova@gmail.com \ sihachova@gmail.com
Що таке цифровий індифікатор ?  (зазначено при заповненні анкети на участь) 
Це набір з шести цифр та двох літер, які кодують персональну інформацію про особу. Призначення у рамках проєкт для забезпечення анонімності особи.

Чи можу я прийняти участь у проєкті, якщо ніколи не писав/ не писала казок?
Звісно! Наша команда  з радістю допоможе створити казку.

Якщо я не маю натхнення ?
Можна скористатись онлайн генератором казок https://kazka.fun/ 
Або прослухати аудіоказки. 

Чи може написання казки допомогти подолати бар'єр у спілкуванні ?
Так, написання казки може ефективно допомогти подолати бар’єри у спілкуванні, сприяючи розвитку мовлення, емоційного інтелекту та міжособистісних навичок.

 У чому різниця між просто написанням казки та казкотерапією?
Різниця між написанням казки та казкотерапією полягає в цілі, методі та глибині впливу: казка — це творчий продукт, а казкотерапія — це цілеспрямований психотерапевтичний процес, що використовує казку як інструмент для емоційного розвитку та корекції.
Написання казки — творчий процес
Мета: створити художній текст — для розваги, навчання, передачі цінностей.
Форма: може бути індивідуальною або колективною, без обов’язкової терапевтичної мети.
Результат: готова казка з сюжетом, героями, моральним посилом.
Вплив: сприяє розвитку уяви, мовлення, креативності, але не завжди має глибинний емоційний ефект.
Казкотерапія — психологічна методика
Мета: допомогти людині усвідомити, прожити або трансформувати внутрішні переживання через казкову форму.
Форма: може включати читання, аналіз, написання або драматизацію казки — під керівництвом психолога, педагога чи терапевта.
Результат: не просто текст, а внутрішня робота над емоціями, поведінкою, страхами, самооцінкою.
Вплив: глибокий — казка стає дзеркалом внутрішнього світу, допомагає знайти рішення, зняти напругу, змінити ставлення до ситуації.
Казка — це інструмент, а казкотерапія — це метод. Написання казки може бути частиною казкотерапії, але лише за умови, що процес має терапевтичну мету, структуру та супровід.

Яка наукова база, література та джерела вашої роботи ?
Was ist die wissenschaftliche Grundlage, Literatur und Quellen Ihrer Arbeit?

Berezan, V. (2020). Information and communication competence of socionomic specialists. Monograph. Kyiv: Astraya Publishing House. [in Ukrainian].

Donnchaidh, S.M. (2023). How to write a fantastic fairy tale. Literacy ideas. https://literacyideas.com/how-to-write-a-fairy-tale/

Jones, P., & Pimenta, S. (2020). Therapeutic fairy tales for children and families going through troubling times. Routledge. https://doi.org/10.4324/9780429286087

Kazachiner, O., Boychuk, Yu., & Halii, A. (2022). Fairy-tale therapy: scientific and methodical aspects. Monograph. Boston: Primedia eLaunch.

Kobzieva, I. (2022). Overcoming mental trauma in children by means of fairy-tale therapy. Bulletin of the Dnipro Academy of Continuing Education. Philosophy & Pedagogy, 1(2), 66-72 [in Ukrainian].

Moskalenko, S. (2023). Fairy tales in war and conflict: the role of early narratives in mass psychology of political violence. Peace review. A journal of social justice, 35(2), 227-236.

Numo. (2022). Platform for the development of preschoolers. https://numo.mon.gov.ua/

Pavlusha & Java. (2022). Telegram channel with fairy tales and lullabies. https://t.me/pavlushaiyava

Tymchuk, L., Stolarczyk, M., & Ruban, L. (2021). Use of digital narrative technologies in teacher training to assist children affected by military operations. Inclusion and integration in education. Piotrkow Trybunalski, 291-314. http//doi.org/10.25951/4450

Wiley, O. (2023). How drawing and fairy tales heal the trauma of war. Solution from crisis psychologists. Rubryka. https://acortar.link/yl28zr

Немає коментарів:

Дописати коментар